Közélet
Budapest, 2016. július 21.
Hadházy Ákos, a Lehet Más a Politika (LMP) társelnöke a Kanász-Nagy Mátéval, a párt ifjúsági szakszóvivõjével közösen tartott Korrupcióinfó XXV.: Menesztett államtitkár és az új nemzedékek újratöltve - de nagyon újratöltve címû sajtótájékoztatón a Képviselõi Irodaházban 2016. július 21-én.
MTI Fotó: Mohai Balázs

Bírósági ítélet: hazudott a kormánysajtó Hadházy Ákosról

Medvegy Gábor
Medvegy Gábor

újságíró. 2018. 05. 15. 17:33

Erős vádakkal szálltak rá az ellenzékre a kampányban, a mostani ítélet szerint nem sok alappal.
Korábban a témában:

Valótlan kijelentésekkel támadta Hadházy Ákost, az LMP korábbi társelnökét a Magyar Idők című kormánylap – erről a Fővárosi Törvényszék ítélt kedden hozott ítéletében, a 444 beszámolója szerint.

A portál emlékeztet, hogy a választási kampányban a fideszes média komoly hadjáratot folytatott az ellenzéki politikusokkal szemben, aminek kiemelt célpontja volt Hadházy. A mostani bírósági döntés kimondja, hogy a Magyar Idők valótlanul állította február 2-i számában, hogy Hadházy

  • a szekszárdi Fidesz-frakcióba bekönyörögte magát,
  • személye és környezete tele van korrupciós ügyekkel,
  • családja a Tolna megyei földmutyiban érintett,
  • kínos ingatlanügyeivel tönkretett egy kisnyugdíjast és egy fogyatékkal élőket foglalkoztató vállalkozást.

Emellett azt, hogy Hadházy időnként egy repülő egyesület tagjaként, az egyesület tulajdonában lévő 1966-ban gyártott repülőgéppel repülni szokott, a lap abban a hamis színben tüntette fel, hogy az a politikus saját méregdrága repülőgépe.

Az ítélet szerint a Magyar Időknek 15 napon belül helyreigazítást kell megjelentetnie, és 200 ezer forint sérelemdíjat fizetni Hadházy Ákos javára.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Fotó: Marjai János / 24.hu
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.