Belföld
Fotó: Bielik István / 24.hu

Három pert is nyert a héten a Jobbik a kormánysajtó ellen

Kálmán Attila
Kálmán Attila

újságíró. 2018. 04. 26. 11:34

A Jobbik fáradhatatlanul perli a kormánypárti sajtót, mai sajtóközleményükből az derül ki, hogy már a pártnál se tudják hány ilyen pert nyertek. Ezen a héten éppen hármat:

  • Először az Origónak kellett volna igazolnia a Fővárosi Törvényszéken, hogy Vona Gábor felesküdött Allahra. Az Origónak az elsőfokú ítélet szerint helyreigazítást kell közzétenni, és közel százezres perköltséget megfizetni.
  • Sneider Tamás, a Jobbik alelnöke, feltehetően a párt leendő társelnöke is nyert, mivel a Ripost hírét átvéve közölték róla, hogy az Országgyűlés alelnökeként befolyásolni akart egy nyomozást. Ezért a hazugságáért a fideszesmédia szereplői összesen 4,5 milliós sérelemdíjat kötelesek megfizetni egy elsőfokú ítélet szerint.
  • A Magyar Időknek és a Lokálnak szintén elsőfokú ítélet értelmében perköltséggel együtt közel egymillió forintot kell megfizetniük a Jobbik részére, mert azt írták róluk, hogy fizetett bérkommentelőkkel járatják le az interneten politikai ellenfeleiket.

Kiemelt kép: Bielik István/24.hu

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.