A közbeszerzési hatóság dokumentumai között találta meg az Mfor azt a szerződést, amit a NIF Zrt. kötött a leendő kivitelezőkkel, akik a Strabag Vasútépítő Kft. és a Belfry PE Kft. (korábban TRSZ Gyenge és Erős Áramú Hálózatépítő Kft.).
A szerződésben rögzített 8,9 milliárdért vállalják a következőket:
- Közútfejlesztési tervezési és kivitelezési feladatokat,
- Vasútfejlesztési tervezési és kivitelezési feladatokat,
- Vasúti biztosítóberendezés, távközlési, illetve erősáramú tervezési és kivitelezési munkák,
- Lesznek párhuzamosan megvalósuló projektek is, pl a Szeged-Rendező pályaudvaron járműtelepet kell kiépíteni az új járművek számára.
Hódmezővásárhelyen 3,3 km hosszan egyvágányú városi villamosvonal épül ki 5 megállóhellyel és 1 végállomással, Szegeden villamosvonal épül a Rókus megállóhely és a 135 számú vasútvonal között.
A feladatok elvégzésére 20 hónap áll rendelkezésre, vagyis ha minden jól megy, 2019 első felére kész a tram-train.
Alvállalkozókat is bevontak, a Starbag saját társait:
- Strabag-MML Kft.,
- Strabag Építő Kft.,
- Strabag Rail GmbH.,
- a Roden Kft.,
- valamint a FŐMTERV Zrt.-t.
A Belfry PE Kft. két alvállalkozót nevezett meg:
- a Dunagép Zrt.-t,
- és a pro MONTEL Zrt.-t.