A 444-nél jelentkezett az a pórul járt vásárló, aki azt állítja, a Váci utcai luxus H&M-ben lökdöste és gyalázta az üzlet biztonsági őre. Az András nevű férfinek kedden támadt az az ötlete, hogy este fél kilenc után merészel vásárolni a boltban.
Mivel már nem sok idő volt zárásig, a biztonsági őr figyelmeztette, hogy iparkodjon, de gyorsan türelmét vesztette.
Visszakanyarodva a pénztárhoz, hirtelen egy nem túl kedves lökést éreztem a vállamon, majd hátra fordulva megpillantottam a H&M egy másik biztonsági emberét, aki hozzám érve, mi több, engem a kezével meglökve tudatta velem “hogy álljak már be a sorba, és igyekezzek a fizetéssel!
Írja András, aki ezután szóváltásba került az őrrel.
A következő mondatát a mai napig nem hiszem el, mivel azt válaszolta a felvetett problémámra, hogy
“ő leszarja, hogy én itt vásárló vagyok és igyekezzek szépen, ne a szám járjon!”
A teljes sztori itt olvasható.
A 444 megkereste a H&M-et is, a fő kommunikátor Dévényi Patrícia így reagált:
Hát valóban kellemetlen az eset, amiről azonban mi nem értesültünk. A H&M-nél való panaszkezelésnek három módja van: a mindenki által ismert Vásárlók könyvébe történő beírás, amit 30 napon belül hivatalos úton megválaszol az üzletvezető, a H&M weboldalán található ügyfélszolgálati számon való panasztétel vagy az ügyfélszolgalati emailcímre történő panasztétel. Minden esetben kivizsgáljuk a beérkező panaszokat és igyekszünk a vásárló elégedettségére szolgáló megoldást találni. Azonban mivel erről az esetről egyik felületünkön sem értesültünk, így nem tudtunk az ügyről.
Természetesen a meglévő információk alapján kivizsgáljuk az ügyet, a biztonsági szolgálat belső ellenőrzésének segítségével, a kamerafelvétel visszanézésével és a kollégák meghallgatásával, hogy teljes képet kaphassunk.
A H&M minden esetben arra törekszik, hogy a vásárlók elégedetten távozzanak az üzletből, és természetesen teljességgel elfogadhatatlannak tartjuk az ilyenfajta viselkedést az üzleteinkben mind az eladók, mind pedig a biztonsági szolgálat részéről.