Közélet

Rászállt a NAV Simicska plakátcégeire

A Mahir és a Publimont is szorul a Magyar Idők szerint, de az egyik cég vezetője állítja, mindent helyesen csináltak a számlázással.

Különféle módszerekkel igyekszik a kormány elejét venni a Jobbik plakátkampányának, ami épp Simicska Lajos cégeinek, a Publimont Kft.-nek és a Mahir Cityposter Kft.-nek a plakáthelyein jelent meg. A Magyar Idők arról írt csütörtökön, hogy a NAV költségvetési csalás gyanúja miatt nyomoz a cégek ellen.

Úgy tudja a lap, közérdekű bejelentés után kezdtek vizsgálódni az adóhatóság emberei. Az a gyanú, hogy a két cég megtévesztette a NAV-ot, amikor kevesebb plakáthelyet vallott be, mint amennyit a Jobbik a valóságban kapott.

A Mahir ügyvezetője, Kovács István a Hvg.hu-nak reagált a történetre. Kovács szerint pontosan annyi plakátot mondtak a NAV-nak, mint amennyiről a számlán szó van, tehát nem tévesztettek meg senkit. Konkrétumokat nem mondott, így nem derült ki, mennyiért hirdethet a Jobbik.

Kovács szerint a NAV-tól csak arról kaptak eleve értesítést, hogy az elmúlt 1,5 évüket fogják átnézni a revizorok egy hét múlva. Kovács külön nyomozásról tehát nem tud, ahogy fogalmazott, elküldhetné a végző határozatot a NAV, ha már a Magyar Idők megszerezte.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik