A tegnapi Super Bowl nem csak az egészen meglepő befejezés miatt volt kifejezetten érdekes program. A focidöntők félidejének reklámjai mindig híresek voltak, de most valami kifejezetten szokatlan történt. Konkrétan a legnagyobb cégek mentek neki Donald Trump idegengyűlölő rendeleteinek.
A Budweiser arról forgatott filmet, hogyan érkezett meg a cég egyik alapítója Amerikába, hogy itt találkozzon a másikkal. És hogy a bevándorlók kemény, ellentmondást nem ismerő emberek.
A Lumber filmjét állítólag azért tiltották be, mert erős megjegyzéseket tesz Trump falára.
A Coca-Cola egy multikulturalitást ünneplő, erősen patrióta szpottal jelentkezett.
Our diversity is our strength. America The Beautiful #SuperBowl #Coke pic.twitter.com/vhEBvJQ38d
— Keith Boykin (@keithboykin) February 6, 2017
Az Airbnb is beleállt.
Acceptance starts with all of us. #weaccept pic.twitter.com/btgqyYHVTK
— Airbnb (@Airbnb) February 6, 2017
Az Audi a nők mellett állt ki.
Progress is for everyone. At Audi, we are committed to equal pay for equal work. #DriveProgress pic.twitter.com/pF0t14ido8
— Audi (@Audi) February 6, 2017