– ahhoz képest, hogy a globális felmelegedés, az aszály és a túlnépesedés miatt nemsokára mind algafasírtot és pirított tücsköt eszünk majd, még mindig vannak olyanok, akik időt, energiát és alapanyagot nem sajnálva újra és újra előrukkolnak egy hangzatos nevű, de általában teljesen értelmetlen gasztronómiai újítással.
A „food craze” keresőszóra több mint 15 millió, a „viral food”-ra 122 millió, a „food hack”-re pedig 62 millió találatot dob ki a Google.
Pretzel Piggy Pizza legyen a nevünk, ha értjük, miért akarna bárki szivárványszínű szendvicset enni, mégis arra gondoltuk, utánajárunk a dolognak, és sorra vesszük a világ leghülyébb ételeit és italait.
Sorozatunk első részében egy hazánkban is méltán népszerű gyorsétteremlánc, a Kentucky Fried Chicken egyik újdonságát mutatjuk be:
A KFC sajátmárkás kozmetikai termékét a gyorsétteremlánc hongkongi brencsének ügynöksége, az Ogilvy & Mather találta ki; a kampánnyal a helyi fiatalságot célozták meg. Az ötletemberek úgy döntöttek, új tartalommal töltik meg a cég szlogenjét („Finger Lickin’ Good”); a körömlakk „klasszikus”, illetve „forró és fűszeres” változatban is kapható.
A Munchies szerint a reklámügynökség a McCormick ételtechnikusaival együtt kísérletezte ki a lakkot, ez a cég gyártja egyébként a KFC fűszerkeverékeit is. Állítólag csak „természetes hozzávalókat” használtak. Azt sajnos nem tudni, hogy Magyarországon is forgalomba hozzák-e majd.
Nem ez az első eset, hogy egy fast food óriás kozmetikai termékekkel kísérletezik: tavaly egy április 1-i kampány keretében például a japán Burger King dobott piacra egy Whopper-illatú parfümöt.