Közélet

Káosz a közmédia és a TV2 körül

mtva(960x640)(1).jpg (közmédia, )
mtva(960x640)(1).jpg (közmédia, )
Nem tudni, pontosan ki értékesíti majd a reklámfelületeket.

Néhány napja még az volt a hír, hogy az állami média a tévés, rádiós és online reklámfelületeinek értékesítésére a Media Services Company (MSC) Magyarországgal kötött szerződést. Ehhez képest egy keddi konferencián az Atmedia vezetője közölte: 2016-tól övék a közmédia csatornáinak értékesítése – írja a Kreatív.

Lukács Csaba azt is bejelentette, hogy az egész általuk kezelt portfólióban áttérnek a 18-59-es korcsoportban való kereskedésre, és a szintén hozzájuk tartozó TV2-nél is vége a mozgóáras (SAP) értékesítésnek.

20 perccel később az MTVA vezérigazgatója azt mondta, vannak ugyan tárgyalások, de megállapodásról ő nem tud. Vaszily Miklós később a Kreatívnak azt mondta, Lukács Csaba üzleti várakozásairól beszélhetett, hiszen a képernyőn is egy „expected portfolió”, azaz „remélt portfolió” felirat szerepelt előadása előtt.

A közmédia tenderén az MSC ellenében nemcsak a Simicska Lajoshoz köthető Inter Media Group indult el (amely meg is támadta az eljárást), hanem a TV2 Csoport is, amely a napokban kötött stratégiai megállapodást az Atmediával. A Kreatívot az ügyben ugyanakkor megkereste  a Megapolis Media ügyvédje is, aki szerint ők nem írtak alá értékesítési megállapodást az Atmediával.

 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik