Olvasóink az alábbi levelekben arra panaszkodnak, hogy Kőbánya-Kispesten az új metróállomáson hetek óta rossz a mozgólépcső, és az egyik felvonó. Gyanítom, hogy a háttérben nem egy javíthatatlan műszaki hiba van, csupán a bevásárlóközpont tulajdonosa és a BKV nem tudja eldönteni, hogy kihez tartozik az a lépcső. Ugyan ez volt a vasúti vágányoknál lévő mozgólépcsőknél is, akkor az utasok azért kellett nehéz csomagokkal lépcsőzni, mert a BKV és a MÁV összeveszett azon, hogy kié a masina:
Kedves BKV-figyelő!
A Kőbánya-Kispesten tapasztalható állapotok miatt fordulok Önökhöz. A panaszom a következő: a metróról leszálló utasok egy mozgólépcsőn tudják megközelíteni a buszokat és a bevásárlóközpontot. Ez a lépcső hetek óta rossz, el van zárva, így aki a vonat végén utazik, annak az állomás közepéig kell gyalogolnia, hogy felsétálhasson a lépcsőn.
Kérdésem az volna: Egy éve se adták át az állomást, máris hetekre leállítják a lépcsőt. ez normális? Azt már hozzá se teszem, hogy hetekkel az átadás után még mindig nem mentek a mozgólépcsők…
Üdvözlettel:
G. Andrea
Tisztelt BKV-figyelő!
Hetek óta nem használható KÖKIN a felvonó, azt írja ki ,hogy “üzemen kívül”. A nehezen közlekedők, a kerékpárt a vonatra vivők, babakocsisok, reptérre guruló bőrönddel utazok stb. nevében nem lehetne mégis “üzemel” állapotba hozni?
A. Vilmos