Olvasónk a Deákon a mozgólépcsőnél lévő jegykezelőnél szerette volna jegyét érvényesíteni, de állítása szerint egyik sem működött. Jelezte a hibát a biztonsági őröknek, akik sem az utasra, sem a kezeletlen jegyére nem figyeltek, ezért tovább ment. A Moszkván természetesen ellenőrök dolgoztak, akik megértették az utas problémáját, ezért szerencsére nem büntették meg.
Vajon miért állnak a lépcsőnél biztonsági őrök, ha sem az utasra, sem a jegyére nem figyelnek? Ezért fizetik őket?
Tisztelt BKV!
Napi rendszerességgel utazom a 2-es Metrón a Moszkva tér – Deák tér távolságon! Bizonyos feltételek miatt nem veszek bérletet, hanem vonaljegyet használok! Rendszeresen tapasztalom, hogy a két Metró állomáson nem működik egy-egy jegykezelő készülék! Ez általában kisebb kellemetlenséget okoz, plusz időveszteséget!
Tegnap 2009.04.23-án 16.50-kor a Deák téren az Erzsébet téri bejárónál (nem tudom, hogy hívják hivatalosan) egyetlen egy jegykezelő sem működött! Próbáltam segítséget kérni az ott álló biztonsági emberektől, de azok mintha nem is vettek volna észre rám se néztek, hozzám se szóltak! Mivel segítséget nem kaptam, jegyemet kezelni nem tudtam, és időm se volt ezzel szórakozni, a jegykezelése nélkül megkezdtem az utazást. A Moszkva téren természetesen voltak ellenőrök, ami komoly kellemetlenséget okozott nekem, szerencsére egy megértő ellenőrrel sikerült találkoznom, aki eltépte a jegyemet (mivel megtudtam mutatni visszamenőleg két heti érvényesített jegyemet), és tovább engedett!
Valószínűleg szerencsém volt, mert egy normális, emberséges ellenőrrel sikerült találkoznom! De az is lehet, hogy csak azért volt velem ilyen emberséges, mert nem 40 kilós nő, vagy kisgyerek, vagy nyugdíjas vagyok, és nem ijedtem meg tőle!
Szeretném megtudni önöktől, hogy ilyen helyzetben, ha egyetlen jegykezelő sem működik, mi a teendő? Mit tesznek önök, hogy a jegykezelő készülékek működőképesek legyenek? (A rongálásra utaló válaszokat nem tudom elfogadni, mert azért állnak ott a gnómok(biztonsági emberek), hogy erre is figyeljenek)
Persze kicsit, ha kicsit hajlamosak vagyunk összeesküvés elméleteket gyártani, akkor azt a következtetést is levonhatjuk, hogy önöknek nem is érdeke a jegykezelőket működőképessé tenni, mert a szerencsétlenül járt utasok pótdíján sokkal többet lehet kaszálni! Nagyon remélem, hogy ez az elmélet kicsit sem közelít a valósághoz!
Természetesen egy olyan cégnél, ahol a vezetőség felelősséget vállal a cég működésért, nem fordulhat elő, hogy az utasokat (akikből élnek) ilyen helyzetbe hozzák!
Üdvözlettel: Jakab Gábor