Üzleti tippek

Világhódító körútra indulnak a sötétben világító virágok

A magyar fejlesztésű flAVATAR virágok elnyerték a rangos Magyar Termék Nagydíjat. A kitüntetést azok a szervezetek érdemelik ki, amelyek elkötelezettek a magas minőség, az innováció, a fogyasztóközpontúság és az értékteremtés iránt.

A forgalmazó viaFlora-csoport idén 150 ezer világító virág eladását tervezi, és azt remélik, hogy 2020-ra átlépik az évi egymillió darab értékesítését. Céljuk, hogy az elkövetkező években a világ számos pontján, Amerikától a Közel-Keletig mindenhol sikerrel bevezessék ezt a szabadalommal védett hazai innovációt.

Világhódító körútra indulnak a sötétben világító virágok 1

A közelmúltban megállapodást kötöttek a hollandiai és az olaszországi forgalmazásról, és előrehaladt tárgyalások zajlanak az orosz, az angol, a koreai, illetve a dubaji megjelenésről, továbbá tervezik az amerikai bemutatkozást is.

A viaFlora-csoport szakmai vezetője, Kun Richárd által kifejlesztett sötétben világító virágok rövid idő alatt óriási karriert futottak be. Az indulás 2014 februárjára nyúlik vissza, amikor először merült fel ötletként a koncepció. Ezt több mint féléves megfeszített munka, folyamatos kísérletezgetés követett. Két évvel ezelőtt a készítők kézbe vehették az első, száz százalékban növényi eredetű, génmanipulációtól mentes, a környezetre, az emberekre és minden más élőlényre veszélytelen anyaggal kezelt világító virágot.

flavatar2

2015. februárban Magyarországon, rá egy évre külföldön is elkezdték forgalmazni a virágok első példányait, amelyek zöld fényben világítottak a sötétben. Azóta már számos más színben, így indigókék, piros, kék és fehér változatban is előállították őket a szakemberek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik