A vállalat most induló márkakommunikációs kampányában a szűkebb környezetünk, településünk, vidékünk számunkra kedves elemeire fókuszál, vagyis azokra a dolgokra, amelyek igazán otthonossá teszik a világunkat. Az új koncepció kitalálásában és a megvalósításában a tenderen kiválasztott Laboratory Group volt a szolgáltató segítségére.
A távközlési cég három évig használta a korábbi, sajátos hangulatú grafikus formát és ez alatt az idő alatt beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Az új vizuális platform bevezetésével a vállalat szellemiségéhez közel álló, pozitív hangulatú világot jelenítenek meg, amely az érzelmekre hat és szerethető, emlékezetes stílusban mutatja be a szolgáltató régiós jelenlétét.
„Az Invitel az ország számos településén helyi szolgáltatónak számít, akihez az ott élő családok és az ott működő kisvállalatok bármikor bizalommal fordulhatnak. Cégtörténetünkből adódóan elsősorban a főváros agglomerációs körzetében, illetve hazánk ettől távolabb eső régióiban vagyunk jelen. Az itt található, kis- és nagyvárosokban, falvakban – a helyi közösségek részeként –, a helyben meglévő értékek hangsúlyozásával és a ’Mifelénk’ gondolat szellemében szeretnénk szolgáltatásainkkal támogatni ügyfeleinket” – részletezte Iski István marketingigazgató.
„Az új kampány ötletét az a tapasztalat adta, hogy mindannyiunk mikrokörnyezetében, szűkebb pátriájában számos nagyszerű és fontos dolog történik nap mint nap, amelyekről úgy érezzük, beszélnünk kell. Kommunikációnk ezeket az értékeket hangsúlyozza a környezet közelségének és előnyeinek bemutatásával. A kiragadott helyi pozitívumok sorába illesztjük bele a márkát, valamint az egyes szolgáltatásokat” – mondta a reklámfilmek forgatásakor Haszon Sándor, a Laboratory Group kreatívigazgatója, a ’Mifelénk’ koncepció egyik megalkotója.