Herenyik Györgyi kinevezése kapcsán kiemelte: több szempontot is mérlegelt, amikor az Invitel mellett döntött. Mint elmondta, tisztában volt azzal, hogy az Invitel nem klasszikus multinacionális vállalat. Legalábbis abban a tekintetben nem, hogy kizárólag a magyar piacon tevékenykedik, így az ügyfelek minőségi kiszolgálásához fontos üzleti döntések a cég székhelyén, Budaörsön születnek meg.
„Mindezt olyan pozitívumnak tekintem, amely egyrészt szakmai szabadságot ad a munkában, másrészt az ügyfelek számára is előnyökkel jár. Így ugyanis elsősorban arra tudunk koncentrálni, hogy a hazai üzleti élet változásaira gyorsan és rugalmasan válaszoljunk a tele- és infokommunikációs megoldásainkkal” – fogalmazott az új marketingigazgató.
A szakértő a következő időszak legfontosabb feladatának egy olyan marketingstratégia kialakítását tartja, amely tovább erősíti a vállalat megbízható, rugalmas és szakértő partneri pozícióját a távközlési és infokommunikációs piacon.
„Biztos vagyok abban, hogy ezt meg tudjuk valósítani és az üzleti eredményeink továbbra is bennünket igazolnak majd” – tette hozzá.
Herenyik Györgyi az elmúlt több mint 10 évet a telekommunikációs szektorban töltötte. Az elmúlt években a Vodafone lakossági üzletágának szegmensvezetőjeként dolgozott, irányító szerepet vállalt például a Vodafone RED tarifacsomag kidolgozásában és piaci bevezetésében. Ezt megelőzően 2010-ig a Telenornál kis-, közép- és nagyvállalati marketinggel foglalkozott.