Üzleti tippek

A Sopron Bank az Invitelt választotta

Sipos Anikó
Sipos Anikó

gazdasági újságíró. 2013. 01. 16. 13:13

Az ügyfelekért folytatott versenyben a banki infokommunikáció is egyre nagyobb szeletet hasít ki.

Korábban a témában:

Molnár Zoltán, a pénzintézet IT igazgatója szerint a banki infokommunikációban az állandó működés és a folyamatos rendelkezésre állás különösen fontos. Nem fordulhat elő, hogy leáll a szolgáltatás, vagy nem férnek hozzá a pénzükhöz az ügyfelek. A hatványozott felelősségvállalást pedig a beszállítóktól is elvárják.

„Nem titok, hogy amikor tavaly tavasszal az Invitelt választottuk, szolgáltatót is váltottunk. Komplex tendert írtunk ki a bank kommunikációs hálózatának üzemeltetésére. A verseny több résztvevős volt, és végül az Invitel mellett döntöttünk” – összegezte az IT-vezető. Szerinte a proaktivitás központi kérdés. Akkor dolgozik igazán jól egy infokommunikációs szolgáltató, ha még azelőtt szól, hogy valahol hiba történne.

A kiélezett versenyben a bankoknak nemcsak a termékek és szolgáltatások esetében, hanem az informatikában is tartaniuk kell a lépést. „Csak akkor tudunk jól teljesíteni, ha tudjuk alkalmazni és adaptálni a leginnovatívabb virtuális megoldásokat.” A pénzintézet már 2008 óta virtualizált szervereket használ, és okostelefon-alkalmazás bevezetését is tervezik.

„Több tucat virtuális szerverrel dolgozunk. Ezeket jelenleg mi üzemeltetjük, de felmerült az is, hogy a gépeket az Invitelnél helyezzük el. Most bérelt vonalakat, IP-telefóniát, digitális alközpontokat veszünk igénybe a szolgáltatótól, amely az internet elérhetőségéért és a telephelyek összeköttetéséért is felel” – sorolta Molnár Zoltán.

A Sopron Banknál vannak nagyobb pénzintézetek, de ahogyan az IT-igazgató elmondta, éppen a kisméretű bank előnye erősítheti a versenyhelyzetüket: személyesen és jól ismerik az ügyfeleiket, gyorsak, rugalmasak, és átérzik a rájuk bízott felelősség súlyát.

Újra lehet pályázni az InnoMax Díjra

Az InnoMax Díjra megvalósult ötletekkel, a hatékonyságot javító innovációkkal és üzleti fejlesztésekkel pályázhatnak azok a vállalatok, amelyek az Invitel valamilyen megoldását felhasználva, arra építve értek el sikereket. Nem kizárólag szolgáltatás- vagy termékfejlesztéssel lehet pályázni, a lényeg az üzleti innováció.

A nevezéseket 2013. február 25-ig várják a www.invitel.hu/innomax oldalon három kategóriában: 5-19 fős, 20-69 fős és 70 fő feletti munkatársat foglalkoztató vállalatok indulhatnak a versenyben.

Többet olvasna a banktitkokról? A szakértő tanácsait a cégeknek is érdemes megfogadniuk.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.