Üzleti tippek

Hogyan akadályozza meg, hogy elszálljon a telefonszámla?

A kis- és közepes cégek nagy dilemmája, hogy telefonálni muszáj, de egyben spórolni is. A megoldás az IP-alapú hívás lehet.

A céges telephelyek összekapcsolása és a dolgozók számára elegendő telefonvonal biztosítása ma már alapvető elvárás a vállalkozásokkal szemben. Technikailag viszont ez egyáltalán nem olyan egyszerű. Sőt a hagyományos alközpontok kiépítése és fenntartása jelentős költséggel járhat, hiszen ezek amellett, hogy bonyolultak és drágák, még folyamatos beruházást és rendszeres karbantartást is igényelnek. Ráadásul telephelyenként külön alközpontokat kell kialakítani.

Az Invitel szakértője szerint a jövő az ip-centrex technológián alapuló új generációs szolgáltatásé, amely az üzleti ügyfelek számára nemcsak teljes körű hang- és internet szolgáltatást biztosít, hanem egyúttal teljes alközponti funkcionalitást és számos egyéb újszerű kényelmi szolgáltatást is. Mindezt a hagyományos telefonos rendszereknél alacsonyabb indulási és üzemeltetési költségekkel.

Ha még tovább faragna a költségekből

Az IP Center előnye, hogy a kollégák ingyenesen beszélgethetnek egymással, akár az ország különböző pontjain lévő telephelyeken. A hangposta, a hívásátirányítás vagy a beépített telefonkönyv is alapfunkciónak számít. Ha a vállalkozás minél zöldebbé szeretne válni, akkor az IP-telefonokkal már digitális faxokat is fogadhatnak, így nemcsak kevesebb lesz a papírfelhasználás, de még megspórolhatják az ezzel járó költséges és időigényes iktatást is.

Az innováció mindig sokat hozhat a konyhára

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik