A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) azért indított eljárást 2009 júliusában, mert észlelte, hogy az Aldi 2009. február 1-jétől érvényes akciós újságjában és számos más kommunikációs eszköz útján meghirdette a „Kidz Alive Gyermek farsangi jelmez” akciós értékesítését. A termék hirdetésében az volt olvasható, hogy „minden szükséges kiegészítővel együtt”, ugyanakkor a nindzsa jelmez esetében a kard, a királylány jelmez esetében a varázspálca, az indiánlány jelmez esetében pedig a balta nem volt része a jelmeznek, holott ezek az áru hirdetésében láthatóak voltak.
A versenyhatóság megállapította, hogy a termék hirdetésénél nem figyelmeztették a vevőket, hogy a kiegészítőket a jelmezek valójában nem tartalmazzák. Ugyanakkor a cég a terméket hangsúlyosan, az ár mellett megjelölve, „szett”-ként hirdette.
Valóban a venezuelai olaj kell Amerikának?
A Venezuelával vívott drogháború valóságalapja minimális, Trump háborús fenyegetése mögött azonban nem csak az amerikai olajigény áll.
