Üzleti tippek

FEM3 az új női tévécsatorna

TV3 helyett FEM3 néven indítja új tévécsatornáját hazánkban a ProSiebenSat.1 angliai leányvállalata. Az új csatornát a szolgáltató egy itthon még nem ismert, de a cégcsoporton belül már sikeres brandre, a FEM-re kívánja alapozni.

TV3 helyett FEM3 néven indul el Magyarország új, szórakoztató női csatornája, melyet a ProSiebenSat.1 angliai leányvállalata, az SBS Broadcasting Networks Ltd. sugároz 2010. január 1-jétől. A londoni székhelyű műsorszolgáltatóhoz az elmúlt napokban több jogi észrevétel is érkezett a tervezett névhasználattal kapcsolatban, az SBS ezért úgy döntött, hogy a későbbi jogi vitákat elkerülendő, a TV3 helyett a cégcsoporton belül – Norvégiában – már ismert és sikeres FEM brand segítségével utal a célzottan nőknek szóló televíziós műsortartalomra.

A FEM3-ról

A hazánkban 2010. január 1-jétől induló FEM3 nevű nőknek szóló új szórakoztató csatorna műsoraival elsősorban a 25-34 év közötti nők, tágabb értelemben a 18-49-es női korosztály igényeit szeretné kiszolgálni. Műsorstruktúrája nőknek szóló prémium sorozatokra, filmekre, az angolszász televíziózásból ismert reality műsorokra és dokumentumfilmekre épül, 2010 tavaszától pedig a csatorna saját gyártású szórakoztató magazinműsorral is jelentkezik majd. Az új női csatorna 2010 elejétől közel egymillió háztartásban lesz fogható.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik