Több mint háromszorosára, 186,1 millió dollárra nőtt a Yahoo! nyeresége a harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest – derül ki a Bloomberg beszámolójából. Az előzetes várakozásokat jócskán túlszárnyaló profit mellett a bevétel alakulása is meglepte az elemzőket, mind a bruttó, mind a nettó – a hirdetési partnerek számára átadott bevételekkel csökkentett forgalom – kedvezőbb képet mutat, mint arra számítani lehetett. A Yahoo! bruttó forgalma az egy évvel ezelőttihez viszonyítva 12 százalékkal, 1,58 milliárd dollárra nőtt a július-szeptemberi időszakban, míg a nettó bevétel 1,13 milliárd dollár volt, míg előzetesen valamivel kevesebbel, 1,12 milliárd dollárra számoltak az elemzők.
A kedvező eredmények hátterében a hirdetési bevételek stabilizálása, illetve a társaságnál végrehajtott költségcsökkentő intézkedések állnak. Carol Bartz, a Yahoo! januárban kinevezett vezérigazgatója létszámleépítést hajtott végre a cégnél, illetve megszüntetett néhány weboldalt is annak érdekében, hogy lefaragjon a kiadásokból.