Lezárult a Magyar Telekom csoportszintű médiatervezési és -vásárlási feladatainak elvégzésére 2009 júniusában kiírt tender. A többlépcsős nyílt pályázat eredményeképpen a cégcsoport részére mind az online, mind az offline médiafeladatokat 2010. január 1-jétől a Mediaedge:cia Hungary Kft. végzi – derül ki a távközlési cég közleményéből.
A tenderre az előminősítés során kiválasztott öt ügynökség nyújthatott be írásos pályázatot, amelynek értékelése után szóbeli prezentációra négy médiaügynökséget hívtak meg. Az írásos pályázati anyagok és a szóbeli prezentációk alapján kialakult short listre három ügynökség került fel. A kiválasztás utolsó fázisában több fordulós szóbeli tárgyalás eredményeképpen született meg a döntés.
Jelenleg a Mediaedge:cia Hungary Kft. a Magyar Telekom offline médiafeladatait látja el, az online médiafeladatokat pedig a 2007-es online pályázat nyertese, a Kirowski Zrt. végzi. A megbízó egyik fő törekvése az integrált médiakezelés megvalósítása volt, ezért is keresett olyan médiaügynökséget, amely az online és offline tervezési és vásárlási feladatoknak is eleget tud tenni.