A két koreai kereskedő már 1991-óta, azaz 18 éve gyárt és árusít a francia luxusdivatcég termékeivel szinte megegyező formatervezésű és a Louis Vuitton márkajelével azonos vagy ahhoz nagyon hasonló védjeggyel ellátott termékeket.
Az említett divatház áruiból hamisítanak jelenleg Dél-Koreában a legtöbbet: az elmúlt hat hónapban lefoglalt 36 ezer hamis terméknek 56 százaléka volt Louis Vuitton-másolat. A további 44 százalékot főként a Chanel-, a Nike- és a Gucci-utánzatok teszik ki.
A francia vállalat első alkalommal indított pert az országban márkahamisítási ügyben, és meg is nyerte azt. A dél-koreai legfelsőbb bíróság néhány napja a franciák javára döntött, az érintett kereskedőket a cég védjegyeinek számító megjelöléstől eltiltotta, és kártérítés megfizetésére is kötelezte.