Az elmúlt hét évben nem indított olyan méretű marketinghadjáratot a világ második számú keresőszolgáltatása, a Yahoo!, mint amelyet a héten mutattak be. A több mint százmillió dolláros reklámkampány-sorozat keretében a szolgáltatás megújulását igyekeznek hangsúlyozni, amit az új márkajel, a WPP-hez tartozó Ogilvy által megalkotott „Y!OU” is képvisel.
A kampány az USA mellett az Egyesült Királyságban, Indiában, Franciaországban, Brazíliában, Kanadában, Hongkongban, Indonéziában, Dél-Koreában és Tajvanon fut majd – derül ki a Brand Republic összeállításából. A keresőcég arról nem adott tájékoztatást, hogy az egyes piacokon mennyit szán szolgáltatása népszerűsítésére. A 2010 végéig futó reklámkampány érdekessége, hogy a nyomtatott sajtóban és az interneten közölt reklámok mellett televíziós hirdetéseket is bevet a társaság, amelyre 2002., a Yahoo! Finance szolgáltatás bevezetése óta nem volt példa.
A marketinghadjárat elindításával egy időben megújult a Yahoo! nyitóoldala is. A változtatások központjában a jobb testreszabhatóság állt, vagyis még egyedibb kezdőlapot alkothatnak maguknak a felhasználók. Emellett a webvilág legfontosabb trendjeihez igazodva a portál nyitóoldaláról közvetlen hivatkozásokra kattintva lehet eljutni a legnépszerűbb közösségi oldalakra, így például a Facebookra.