Felülvizsgálja médiavásárlási megbízásait az Egyesült Királyságban a Mars-Wrigley. A társaság becslések szerint 80 millió fontot (mintegy 24 milliárd forint) költ hirdetésre a szigetországban, ezt az összeget két ügynökség, a WPP-hez tartozó MediaCom és a Publicis Group érdekeltsége, a ZenithOptimedia kezeli.
A felülvizsgálati folyamatot az indokolja, hogy a Mars és a The Wrigley Company tavaly októberi egyelülését követően – amely egy 23 milliárd dolláros ügylet volt – a társaság vezetői konszolidálni akarják médiavásárlási megbízásaikat is. Az eljárást, amelynek végén kiválasztják, hogy melyik ügynökség kap felkérésst az angliai médiavásárlásokra a Mars média és marketing vásárlásokért felelős igazgatója, Martin King és média menedzsere, Paula O’Reilly irányítják. Hasonló piaci felülvizsgálatokra európa-szerte sor kerül majd.
A lépésre nem sokkal azt követően került sor, hogy a társaság a Publicis Group egyik érdekeltségét, a MediaVest-et bízta meg az idén nyártól kezdődően az 500 millió dolláros amerikai médiaköltés kezelésével.