Michelle a legutóbbi három felmérésben alaposan “rávert” férjére: 73-69, 67-54 és 76-72 százalék volt a tetszési index az ő javára. A folyóiratok is jobban fogynak vele, és az interneten is többször kattintanak rá, mint az elnökre.
A first ladyk gyakran népszerűbbek, mint férjeik – igaz, Michelle Obama nem indult könnyen a “pályán” egy nem túl szerencsés megjegyzése miatt. Ám azóta látványosan halad előre: szerepelt a Vogue-ban, a People-ben, az Ebonyban és a többszörös milliomos fekete bőrű műsorvezető, Oprah Winfrey folyóiratának, az O Magazine-nak a címlapján.
Az El País spanyol lap szerint a People őt bemutató februári száma 1,4 millió példányban kelt el. Előző hónapban, magáról az elnöki beiktatásról szóló számot 1,6 millió példányban adták el.
Barack Obama sem marad le sokkal mögötte, de feleségének kedvez, hogy anya, szorgalmas, van stílusa, Madonna irigyli a karját, és nem utolsósorban intelligens. Mindez a média által felfújva meghozza a nagy példányszámú eladást. A vele foglalkozó lapok azonnal elfogynak az újságárusoknál. A médiaguruk szerint míg Obama képe csak lehet, addig Michelle arca mindenképpen garantálja az eladást.