Üzleti tippek

Álruhás vásárlókkal megmenthető az üzlet

admin
admin

2009. 03. 13. 10:58

Válság idején még inkább felértékelődik a vevőszolgálatok, a vevőkkel való bánásmód szerepe. Az a vállalat maradhat életben, amelyik megőrzi vevői bizalmát, új szolgáltatásokkal többet, mást nyújt, mint korábban, vagy mint a vetélytársak, derült ki a második Mystery Shopping Day konferencián.

A túlélést jelentheti a vállalatok számára a jelenlegi válságban a vevőszolgálat fejlesztése – mondta Kricska István, a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető partnere a próbavásárlás témakörében rendezett konferencián. A módszer a vevőkiszolgálás fejlesztésének egyik leghatékonyabb eszköze, mivel valós képet kap a vállalat szolgáltatásai színvonaláról, s a piacon alkalmazott kultúrákról. „Az eredmények lehetővé teszik, hogy meghatározzuk a fejlesztés irányait. Aki előbb lép e területen, az lesz a győztes a vevőkért folytatott kiélezett versenyben” – jegyezte meg az ügyvezető.

Az eseményen bemutatkozott a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj kezdeményezés is. Amit az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztésére hozott létre a ClientFirst. Bármely hazai vállalkozás pályázhat, a szervezők objektív szempontok alapján mérik a felmérési időszak végéig az ügyfélkiszolgálás színvonalát. A „legügyfélbarátabb” cégek rangsorát november végén publikálják.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Reka Bucsi speaks to the audience after being awarded the Audi Short Film Award during the awards ceremony of the 68th edition of the Berlinale film festival on February 24, 2018 in Berlin. / AFP PHOTO / Tobias SCHWARZ
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.