Üzleti tippek

Álruhás vásárlókkal megmenthető az üzlet

Válság idején még inkább felértékelődik a vevőszolgálatok, a vevőkkel való bánásmód szerepe. Az a vállalat maradhat életben, amelyik megőrzi vevői bizalmát, új szolgáltatásokkal többet, mást nyújt, mint korábban, vagy mint a vetélytársak, derült ki a második Mystery Shopping Day konferencián.

A túlélést jelentheti a vállalatok számára a jelenlegi válságban a vevőszolgálat fejlesztése – mondta Kricska István, a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető partnere a próbavásárlás témakörében rendezett konferencián. A módszer a vevőkiszolgálás fejlesztésének egyik leghatékonyabb eszköze, mivel valós képet kap a vállalat szolgáltatásai színvonaláról, s a piacon alkalmazott kultúrákról. „Az eredmények lehetővé teszik, hogy meghatározzuk a fejlesztés irányait. Aki előbb lép e területen, az lesz a győztes a vevőkért folytatott kiélezett versenyben” – jegyezte meg az ügyvezető.

Az eseményen bemutatkozott a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj kezdeményezés is. Amit az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztésére hozott létre a ClientFirst. Bármely hazai vállalkozás pályázhat, a szervezők objektív szempontok alapján mérik a felmérési időszak végéig az ügyfélkiszolgálás színvonalát. A „legügyfélbarátabb” cégek rangsorát november végén publikálják.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik