„Hosszabb távú együttműködést terveztünk Michaellel és a többi olimpikonnal. Mivel a vállalat az amerikai olimpiai csapat támogatója is egyben”- mondta a Kellogg szóvivője.
A február elején napvilágot látott ominózus kábítószerezésre utaló fotók miatt a vállalat kénytelen stratégiát változtatni, tudta meg az AdAge.
A brit News of the World jóvoltából a fotók bejárták a világsajtót, így nem csoda, ha a kukoricapehely-gyártó más reklámarc után néz. A Kellogg nemcsak az olimpikonnal bontott szerződést, de az olimpiai csapattal kötött, s 2008 decemberében lejárt szponzorációs együttműködését sem újítja meg az idei esztendőre.
Michael Phelpsnek kínai szereplése után szinte menekülnie kellett a szponzori megkeresések elől, de a már nyélbe ütött szerződések közül több is veszélybe kerülhet a botrányos fotók miatt. Ugyan a Subway, amely egy egész kampányt építene az úszóra, még nem kommentálta az eseményeket, de félő, hogy elnapolja a reklám forgatását.