A Magyar Telekom, a FiberNet és az Interware nem közölte a fogyasztókkal, hogy a hirdetett áron csak hűségnyilatkozat aláírásával lehet igénybe venni a szolgáltatást. A Magyar Telekom ezen túl olyan sávszélességet ígért, amelyet egyetlen ügyfél sem tudott elérni.
A GVH szerint a Magyar Telekom hirdetései alkalmasak voltak a fogyasztók megtévesztésére, így 10 millió forint bírságot kell fizetnie. Súlyosító körülménynek bizonyult, hogy a Magyar Telekom már több alkalommal megtévesztette a fogyasztókat.
Hasonló okok miatt két másik internetszolgáltató vállalkozást is elmarasztalt a GVH. A FiberNet Zrt. a versenyhatóság szerint 2007-ben egyes reklámjaiban nem, vagy nem észlelhető módon adott tájékoztatást arról, hogy a közölt áron csak akkor lehet szerződni, ha a fogyasztó hűségnyilatkozatot ír alá. Ugyanezt a jogsértést követte el 2006-os reklámjaiban az Interware Zrt. is. A GVH azonban utóbbi két társaságra nem szabott ki bírságot, mivel azok rövid ideig, korlátozott hatású kommunikációs eszközök igénybevételével hirdették szolgáltatásukat, kampányuknak csekély piaci hatása volt.
Izrael egyszerre bombázza Libanont, Gázát és Ciszjordániát
Élő hírfolyamunk a közel-keleti válságról.