2006. januárjától máris látható az első, JET kutakon megjelent General Motors, Opel Astra kampány – áll az IMIGe közleményében. A 32 kúttal történt megállapodás következtében több, mint duplájára nőtt az IMIGe által benzinkutakon értékesíthető felületek száma, így a hirdetők havonta akár 1 millió tankolót érhetnek el.
A Tesco hipermarketek területén is megtalálható padlómatrica és biztonsági kapu mellett, olyan új eszközökkel találkozhatunk a JET és a Tesco kutakon egyaránt, mint a fotocellás ajtón, a pénzvisszaadó tálcán, a töltőpisztolyon (nozzle), a hanging display-en, a kategória jelen és a kúttaréjon elhelyezett hirdetések.
Az Azahriah-jelenségnél már csak a róla készült „dokumentumfilm” szürreálisabb
Megnéztük Mazzag Izabella műfajilag nehezen besorolható filmjét az első magyar szupersztárról. Mi vagyunk Azahriah – kritika.