Üzleti tippek

Csiki-Bege Kft.: Kisteherből nagy plazába

admin
admin

2005. 12. 15. 08:00

Az 1993-ban bejegyzett Csiki-Bege Kft. dr. Csiki-Bege Lajos ügyvezető és felesége, dr. Csiki-Bege Zsuzsanna tulajdona.














dr. Csiki-Bege Lajos

A cég először a 3,5 tonna alatti jó minőségű kisteherautók iránt mutatkozó piaci igényt használta ki. Előbb használtautókat értékesített, majd bérautós szolgáltatást indított.

„Új korszak” kezdetét jelentette 1999. október 28., amikor egy három és fél hónapos saját lebonyolítású beruházás nyomán megnyitották a Fiat és Iveco márkakereskedést és szervizt, majd a következő évben már műszaki vizsgaállomás, környezetvédelmi vizsgahely és eredetvizsgáló állomás is működött a telephelyen.

Az autós üzletág további bővítése közepette újabb komoly fordulópontot jelentett a 2003 februárjában Veresegyházon megnyitott, modell értékű, hétrendelős fogászati központ. Az már egyértelműen a több lábon állás jele. Említést érdemel, hogy 2003 szeptemberében, a Volán partnereként, az országban elsőként menetrend szerinti kistérségi személyszállítást indítottak 16–20 személyes buszokkal.

Tavaly nyáron pedig – tevékenységük kiterjesztéseként – Európában is egyedülálló vállalkozásba kezdtek, a Csiki-Bege Autoplaza építésébe. A létesítmény 5 + 1 szinten kínál olasz és japán autókat, motorkerékpárokat, valamint olyan igényes szolgáltatásokat, mint például: bankfiók, biztosítás, autósiskola, digitális iroda, DVD- és videókölcsönző. Olyan szabadidős tevékenységek lehetőségét is megtalálni ugyanott, amelyeket a terület hosszú évek óta nélkülözni kénytelen: autós-motoros kiegészítők áruháza, éttermek, nyolcpályás bowling, indoor golf, wellness-fitnesz, egészségközpont.

Az ügyvezető-tulajdonos határozottan úgy véli, hogy egy magyar kkv is lehet sikeres Európában.












Csiki-Bege Kft.


• Alapítva: 1993
• Vezető: dr. Csiki-Bege Lajos (39 éves, orvosdoktor, közgazdász)
• Profil: autókereskedelem, autós szolgáltatások
• Árbevétel: 3,6 milliárd (2004)
• Alkalmazottak száma: 170
• Működési terület: Budapest és agglomerációs területe
• 2004-ben elnyerte az Üzlet&Siker Legígéretesebb Stratégiájú Vállalkozás díját

Hogy miért neveztük a céget az Üzlet&Siker pályázatára, s hogy mit vártunk a részvételtől? – kérdez vissza. Nos azért, mert egy rangos megmérettetésen elért helyezés megnöveli a vezetés önbizalmát és hitét, hogy a munkába befektetett alkotó energia megtérül, és sikereket eredményez.

„A pályázaton való részvétel már önmagában is ismertséget és elismertséget jelent bármely vállalkozás számára – mondja –, a díj elnyerésével pedig bekerültünk egy magas rangú szakmai társaságba, s ez hosszú távon is biztosítéka a sikernek.”

A pályázóknak idén először elkészített versenyképességi audit eredménye meglepte őket, mégpedig nagyon pozitívan. Mintha közöttük élt volna valaki, és a személyes tapasztalatairól számolna be. Sok esetben megfogalmazta azt, amit éreztek, csak nem mondtak ki, s ez azonnali cselekvésre, akcióterv kidolgozására serkentett.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.