A 3C nemzetközi hátterű fejlett infrastruktúrája és az EUROMACC számlázási rendszere akár nagy számú egyidejű hívás zavartalan lebonyolítását is lehetővé teszi. Hivási szokásoktól függően akár 10-35%-os megtakarítás is elérhető a havi telefonszámlán a versenytársak áraihoz képest. A szolgáltatás igen fontos előnye, hogy tárcsázáskor nincs szükség külön telefonvonal és telefonkészülék beszerzésére, nem szükséges előhívó számot tárcsázni, továbbá a T-com-mal kötött szerződésnek megfelelően a hívás átirányítása automatikus.
„A fejlesztés alapvető fontosságú a 3C Kft. jövője szempontjából, mert lehetővé teszi terjeszkedésünket a kis- és középvállalkozások dinamikusan növekvő piacán” – jegyezte meg Sztefan Cvetkov, a 3C Kft. ügyvezető igazgatója. „A közvetítő előválasztásos telefonszolgáltatásunkkal kapcsolatos kezdeti tapasztalataink rendkívül biztatóak. Bízunk benne, hogy hamarosan egyre több végfelhasználó rajtunk keresztűl bonyolítja hívásait.”
Az új szolgáltatás a cégcsoport nemrég történt arculatváltását követően kerül bemutatásra.
Hóvihar és lavinaveszély: életveszélyes mentőakció zajlik a szlovén hegyekben rekedt magyar túrázók után
A látótávolság gyakorlatilag nulla, az előrejutást kidőlt fák nehezítik, miközben helikopterrel lehetetlen megközelíteni a terepet a hatalmas erejű szél miatt.