A 2004 tavaszán – még az arculatváltás előtt – indított kampány médiaügynöksége az OMD Hungary volt, a hirdetéseket a Republic of Art készítette.
A K&H Bank „Te foglalkozhatsz a kellemessel, mi foglalkozunk a hasznossal” című kampánya a szolgáltatások kategóriában Bronz EFFIE-díjjal jutalmazták. A bank közlése szerint a kampány hatásos volt: az üzleti célokat jelentősen túlhaladó mértékben nőtt a Bank lakáshitel állománya, és a K&H piacvezetővé vált a devizalapú lakáshitelek piacán. A kampány nemcsak a lakáshitel termék népszerűségét növelte, hanem a Bank nevének ismertsége és kedveltsége is jelentősen nőtt.
„A bronz EFFIE-díj jelentős elismerésnek minősül, hiszen a kampányokat komplex szempontok alapján értékelik és díjazzák. A K&H Bank 10 éve nem részesült marketingkommunikációs elismerésben, ezért különösen nagy sikernek értékeljük a díjat. Ugyan a kampány még a Bank arculatváltását megelőző időszakában zajlott, de hatékonysága és a Bank nevének ismertebbé tétele előkészítette a május végén kezdődött logováltást és márkafrissítést ” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.
A víz alatti hoki maga a káosz, de csak a felszínen
A víz alatti hoki pont akkora őrültség, mint amekkorának hangzik, de csak az első pillantásra.