A Bravo és az IM esetében átlagosan 62.000 eladott példánnyal
számolhatunk a nyári hónapok során, míg a BRAVO Girl! csúcsot döntött,
és átlagosan közel 65 000 példányban kelt el. Mindez a tavalyi év
ugyanezen időszakával összehasonlítva is rendkívül dinamikus növekedést
jelent, hiszen az IM közel 8%-kal, a BRAVO Girl! több mint 20%-kal, míg
a BRAVO 34%-kal magasabb értékesített példányszámokat produkált – adja
hírül a lapokat kiadó Ringier.
Molnár László: A szakemberhiányra mutat rá, hogy rendőrségi felügyelet alá helyezték a javítóintézeteket
A Szőlő utcai botrány újabb fejleményeiből az látszik, hogy az egyik oldalon vannak a bűnelkövető gyerekek, a másik oldalon a velük foglalkozók, akik ez esetben szintén bűnelkövetők.
