Ezért döntöttünk úgy, hogy mostantól megújított tartalommal, új néven, új layouttal jelentkezünk. Amikor elkezdtük tervezni a Marketing&Média megújulását, én személyesen két dolgot szerettem volna mindenképp elérni. Egyrészt azt, hogy olyan szerkesztőséget állítsunk fel, amely munkájával, cikkeivel hozzá tudja segíteni olvasóinkat ahhoz, hogy tisztán láthassák az iparág hazai történéseit, és így cégük és személyes karrierjük egyaránt sikeres legyen. Ennek megfelelően a megújult lapban friss kutatási adatok, karrierhírek és az új branding rovat szolgálják a naprakészséget.
Másrészt azt, hogy az új lap bemutassa, ami a marketing- és médiaipar nemzetközi központjaiban történik. Így a Marketing&Média közönsége magyarul olvashatja majd, hogy mi történik Londontól New Yorkig.
Bízom benne, hogy a megújult Marketing&Média lesz a magyar marketingkommunikáció első számú szaklapja.
Nyomárkay Kázmér
főszerkesztő
A Károly hídon és a Vencel téren is túl – mit csináljunk Prágában a kötelező körökön kívül?
Prága legtöbb nevezetessége viszonylag kis területen található, nem túl messze egymástól, már csak ezért is nagy ott a tömeg egész évben. De tényleg ne lenne a városban az Óvároson és a Váron túl semmi?