Üzleti tippek

HPS Experience – meghökkentõ õszi promócióval

Anitának jövő héten bekötik a fejét. Ezért ma este, még utoljára, barátnőivel kirúghat egy kicsit a hámból.

Úgy gondolja, már nem tudja megmozgatni a férfiak fantáziáját. Barátnői fogadást ajánlanak: legalább 100 pasit találnak aznap este, akik isznak Anita egészségére… UNICUM NEXT-et. De akkor bizony vetkőzni kell!

Szokatlan gasztronómiai promócióval rukkolt elő a Zwack Unicum Rt. A 40 kiemelt helyszínen nem hostessek, hanem egy 8 fős leánybúcsúját ünneplő csapat buzdítja fogyasztásra a közönséget. Így nem csoda, hogy a közönség döbbenten fogadja a leendő „menyasszony” spontán sztriptíz show-ját. A HPS által, idén útjára indított rendezvényszervező divíziónak, a HPS Experience-nek alapkoncepciója a meghökkentés, ezért minden téren szeretnének szakítani a klisékkel. Az eredeti ötletek kidolgozásában, a tapasztalt rendezvényesekből álló csapatot, a HPS külföldi partnerének nemzetközi háttere is segíti, ahonnan mindig a legújabb trendekre kapnak iránymutatást. A merész koncepció kivitelezéshez persze egy bátor ügyfélre is szükség van!

További információ:
Sipos Dávid
sipos@hps.hu
HPS Experience Kft.
1054 Budapest, Hold u. 27.
telefon: (+36) 1-373-0180
fax: (+36) 1-373-0183
mobil: (+36) 70-457-7104

A HPS Kft.
Forgalmát és dolgozói létszámát tekintve a HPS Kft. az egyik legnagyobb full service BTL ügynökség Magyarországon. Az ügynökség nemzetközi háttérét a CPM (www.cpm-int.com) field marketing hálózat biztosítja. A HPS több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik multinacionális cégekkel való együttműködésben, nagy volumenű és magas létszámú személyzetet igénylő, értékesítést támogató promóciók lebonyolításában. Egyike azon ügynökségeknek, akik kizárólagos promóciós tevékenységet végezhetnek a Tesco illetve a Spar, Interspar, Kaiser’s üzletekben.
Az ügynökség 2003 és 2004 után 2005-ben is díjjal távozott az Arany Penge Kreatív Reklámfesztiválról, Zwack Unicum Next kampánya kapott elismerést a BTL kategóriában.
A HPS egy a hat ügynökség közül, amely kizárólagos merchandising szolgáltatást nyújthat a Tesco áruházakban. A Tesco Global Rt. a HPS field marketing ügynökséget bízta meg a tenderben kiírt koordinációs ügynökségi munkával is.
A HPS szervezi meg évente több alkalommal a StoreWars-t (www.storewars.ru/eng), amely egy egyedülálló üzleti szimulációs (gyártó-kereskedői) tréning Magyarországon.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik