A Jaguar márka magyarországi forgalmazásával foglalkozó Cél Motors márkaigazgatója emlékeztetett arra, hogy 2003-ban jelent meg a piacon a márka XType dízel modellje, amellyel a gyár a tömegautók mellett a prémium kategóriával szemben is egyre inkább megjelenő igényre reagált.
Az igazgató tájékoztatása szerint a Magyarországon eladott Jaguar gépkocsik 80 százaléka dízel. A Cél Motorshoz tartozó képviseleti irodák az idén júliusig 40 Jaguart adtak el. Az idei terv mintegy 100 autó eladása, a tavalyi 97 darab után. A cég arra számít, hogy az XJ és az új XType modellek gyártásának szeptemberi megindulása után jelentősen nő a rendelésállomány.
Már a videójátékokban is lejárt a magányos harcosok ideje
Már a játékok világában sem bírunk egyedül lenni: legyen szó kis droidról, hű barátról vagy éppen a pszichózisban szenvedő főhős belső hangjairól, valaki mindenképp beszél hozzánk. De vajon miért szaporodtak el a kísérők a videójátékokban?