Üzleti tippek

A bajai halászlé és az EU

A PeppeR 21 pr ügynökség és a Zalaegerszegi Vásár Kft. konzorciuma nyerte el az „EU: belül tágasabb" címmel kiírt országos EU-tájékoztató programsorozat pr és rendezvényszervezési feladataira kiírt közbeszerzési pályázatot. A tendert a Miniszterelnöki Hivatal EU Kommunikációs Főosztálya írta ki. Az Európai Bizottság által támogatott, a július 8-i Bajai Halászléfőző Népünnepéllyel induló és október 23-án a Csabai Kolbászfesztivállal záruló információs kampány az ország hét régiójának kilenc rendezvényéhez csatlakozik. Az elsősorban a fiatalokat és a vidéki lakosságot megszólító programsorozat célja a 455 milliós egységes belső piac nyújtotta lehetőségek és az európai polgári státusszal járó jogok megismertetése. A programsorozatot országos és regionális sajtóesemények és tájékoztató kampányok kísérik. A program népszerűsítését pedig a helyszínhez kapcsolódó ismert emberek is elősegítik.
(Forrás: MédiaFigyelő)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik