Hogy működik a tradicionális média a megváltozott körülmények között? Mi történik, ha a tradíció találkozik az innovációval? A Golden Drum ötödik Médiatalálkozója ezekre a kérdésekre keresi a választ. A rendezvény meghívott vendégei különféle esettanulmányok segítségével mutatják be az új média felhasználásának lehetőségeit. Előadást tart többek között Steve King, a ZenithOptimedia Worldwide vezetője, Mark Tungate, a Media Monoliths című könyv szerzője, aki a médiabeli trendeket vázolja föl. Dr. Thomas Holzhuber az osztrák Impaction ügynökségtől az úgynevezett digitális screen médiáról tart gondolatébresztő előadást, és bemutatja a digitális hirdetési felületek alkalmazási lehetőségeit. Neil Eddleston, a JCDeacaux vezetője azt mutatja be, hogyan vált interaktívvá a tradicionális média. Ezen kívül előadást tart még Manfred Becker, az RTL-csoport tanácsadója és Paul Kemp Robertson, a Contagious Marketing magazin szerkesztője, aki a vírusmarketingről beszél majd.
(Forrás: MédiaFigyelő)