Az idén a fővárosi ötcsillagos szállodáknak nemcsak az átlagárai, hanem a kihasználtsági mutatói is csökkennek, miközben a következő hónapokban újabb luxushotel nyílik. A Magyar Turizmus Rt. (MT) rendkívüli külföldi kampánnyal próbálja Budapestre vonzani a fizetőképes vendégeket.
Az MT Rt. idei 9 milliárd forintos költségvetéséből 7 milliárdot fordít marketingfeladatai finaszírozására. A külföldi beutaztatópiacokon differenciált módon jelenik meg a magyar kínálat. A társaság külképviseletei, az adott piac igényeihez igazodva, önálló marketingerv szerint dolgoznak.
Ugyanezt szolgálja a „Budapest-kampány”, amit a Budapesti Turisztikai Kht.-val közösen több országban is folytatnak, valmint a visegrádi országok közös fellépése az USA-ban, Japánban, illetve Brazíliában – nyilatkozta Galla Gábor az MT Rt. vezérigazgatója.
„A szabályokat még a digitális harcosoknak is be kell tartaniuk” – politikai botránnyá fajult a győri parkolásvita
Szintet lépett Győrben az ellenzéki városvezetés és a fideszes közgyűlési többség, illetve az utóbbi által kinevezett intézményvezetők közötti háború.
