„600 forintos alkatrész beépítése alig egy óra alatt, nyugdíjas kedvezménnyel csak most, csak Önnek, csak 40 000 forintért!” – ez a szlogen is lefedhette volna a konkrét esetet.
Egy szerelő szórólapján ingyenes kiszállást és nyugdíjas kedvezményt ígért a fogyasztóknak. Az érintett panaszos fürdőszobájában éjjelente kétóránként kellett feltörölni a vizet, ezért szakembert hívott.
Rögtön gyanús volt azonban neki, hogy valami nem stimmel, mivel a hirdetőnek köze sem volt ahhoz a személyhez, aki hozzá végül kiszállt.
Ne higgyünk el mindent, ami a hirdetésekben szerepel
A Budapesti Békéltető Testülethez beadott kérelem pedig már el nem végzett, de kiszámlázott tételekről, a szerelő későbbi elérhetetlenségéről és negyvenezer forintos óradíjról szól.
A Budapesti Békéltető Testülethez forduló fogyasztók beadványaiból jól látszik, hogy a fenti eset korántsem egyedi.
A kerületi kisokosokban, illetve egyéb szórólapokon szereplő hirdetések kapcsán nem lehet eléggé hangsúlyozni az alapos körültekintés fontosságát, különösen, ha valamilyen szerelési-felújítási munkálatról van szó.
Ha kíváncsi, mikor kell gyanakodnia, kattintson!