Pénzügy

Horror drága kötelező biztosításról kaptak csekket az ügyfelek

Benke Ágnes
Benke Ágnes

szerkesztő. 2014. 11. 13. 10:59

Alaposan meglepődtek az egyik biztosító ügyfelei, ugyanis a vártnál lényegesen magasabb biztosítási összegről kaptak csekket.

Korábban a témában:

Az olcsóbb díjak reményében sok autós fürkészi a biztosítók ajánlatait, vannak azonban olyanok, akik nem keresnek új tárasásgot, mondván a különbség elhanyagolható. Márpedig a különbség akár tízezer forint is lehet. Pontosan ennyiről számolt be a Hír24-nek egy panaszos. A döbbenet után rögtön felhívta az ügyfélszolgálatot, és megkérdezte, miért ilyen drága idén a kötelező. Néhány nap múlva, telefonon érkezett a válasz: a biztosító hibázott, téves összeg került a csekkekre, de nem egyedi módon. Mindenki, aki az Aegon ügyfele, és októberben volt a kötelező biztosításának fordulója, ugyanilyen összegről kapott értesítést.

„Egy sajnálatos IT rendszerhiba miatt kapott téves évfordulós díjváltozásról szóló értesítő levelet (indexlevelet) nagyjából ezer ügyfelünk. A hibát időben észrevettük, javítottuk, az ügyfeleinktől elnézést kértünk. A helyes díjat tartalmazó leveleket november első hetében postáztuk. Az ügyfelek nagy többsége elfogadta a javítást. A téves kiküldésekből anyagi kára senkinek nem keletkezett” – mondta a Hír24-nek Drevenka Edit, az Aegon Magyarország kommunikációs igazgatója.

Ha mégis van még olyan autótulajdonos, aki magasabb összegről szóló értesítést kapott az Aegontól, mindenképp keresse meg a biztosító ügyfélszolgálatát és kérjen információt.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Fotó: Fülöp Dániel Mátyás/24.hu
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.