Pénzügy

Több magyar termék a Lidlben

Sikeres első évet zárt a „Lidl a magyar beszállítókért” program. Nemcsak Magyarországon lettek népszerűbbek a hazai tremékek, hanem a külföldi áruházakban is.

Kapcsolódó cikkek

Több magyar terméket forgalmaz az áruházlánc, és több magyar beszállítóval működik együtt, mint egy évvel korábban. Emellett a magyar termékek forgalma is csaknem 20 százalékot emelkedett Magyarország legdinamikusabban fejlődő diszkontláncában.

Magyar termék

Több magyar terméket a vásárlóknak!

A cég tavaly márciusban indította el magyar beszállítói programját, mellyel célja, hogy még több magyar terméket kínáljon vásárlóinak, és még több hazai beszállítóval működjön együtt.

A program első éve pozitív eredményekkel zárult. 327 féle magyar termékkel bővült a szortiment, és 26 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat. A magyar termékek forgalma pedig 17 százalékkal magasabb, mint a program indulását megelőzően.

Folytatják a programot

„Szeretnénk minél több jó minőségű magyar terméket kínálni vásárlóinknak, és biztos üzleti partnerként állni a magyar beszállítók mellett. Az elmúlt egy évben ezen a területen elért eredményeink arra sarkallnak minket, hogy tovább folytassuk a programot, és még szélesebb magyar termékből álló szortimentet alakítsunk ki” – mondta Grósz Jenő, a cég igazgatóságának elnöke.

Külföldre is több magyar termék jutott el

A diszkontlánc beszállítóinak lehetőséget ad arra is, hogy – csatlakozva az áruház nemzetközi hálózatához – termékeik külföldi áruházaikba is eljussanak. Ezen a területen is sikeres a program, mert míg egy éve 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, ma már 55 magyar beszállító 178 féle termékéhez juthatnak hozzá 10 európai országban vásárlóik.

Az exportnövekedés kiemelten érinti a friss zöldségeket és gyümölcsöket, hiszen ezek iránt nőtt leginkább az igény a szomszédos országokban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik