munkahely (munkahely)
Pénzügy

Boldog munkahely? Olyan Nincs!

Kellett már dolgozói elégedettségmérési kérdőívet kitöltenie? Érezte már úgy, hogy csak időpazarlás a felmérés? Nincs egyedül ezzel…

A dolgozói elégedettséget vizsgáló felmérések alapvetően hibás elképzelésen alapulnak – állítja egy a Profession.hu által idézett szakértő.

Ezért mérik fel

Sok munkáltató időről időre munkavállalói elégedettséget mérő felméréseket készíttet a dolgozóival, hogy feltérképezze az igényeket. Az elképzelés azonban alapvetően hibás.

Azon a vállalati menedzsment körében elfogadott feltételezésen alapul ugyanis, hogy az elégedett, stresszmentes és boldog dolgozó jobban teljesít, kevesebbet hiányzik és összességében nagyobb profitot termel a vállalatnak.

Tévedésen alapul

Cy Wakeman, a Forbes szakértője szerint a dolgozói elkötelezettség témakörében készített felmérések alapvetően 3 téves feltételezésen alapulnak, melyek teljesen tévútra viszik a cég és a munkavállalók viszonyát.

A folyamat általában a dolgozók elégedettségének érdekében hozott felemás vállalati intézkedésekben, vagy felesleges “boldogító” erőfeszítésekben merül ki.

Kíváncsi rá, hogy a szakértő szerint melyik az a 3 téves feltételezés, amely a dolgozói elégedettséget mérő kérdőívek alapja? Tudja, miéert nem lehet egyformán fontos minden munkavállaló véleménye? Kattintson!

Gulyás Gergely és Szentkirályi Alexandra sajtótájékoztatón jelentették be, hogy a Szputnyik a legjobb vakcina, a minimálbér nem lesz adómentes, jövő héten átléphetjük a 4 milliós oltási határt, 6 millió beoltottól beszélünk társadalmi immunitásról.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.