Gazdaság

MBH-s számlaegyenlegek: olvasóink több okból tapasztaltak eltérést, a bank szerint nincs általános probléma

Szajki Bálint / 24.hu
Szajki Bálint / 24.hu
Újabb történeteket osztottak meg velünk olvasóink arról, hogy milyen eltéréseket tapasztaltak MBH-s bankszámlájuk egyenlegénél. Úgy tűnik, nemcsak a kártyás vásárlásoknál adódhattak gondok, hanem ATM-es befizetésnél és átutalásnál is. A bank válasza alapján tömeges egyenlegeltérés nincs.

Július elején számoltunk be arról, hogy egyenlegproblémákat észleltek az MBH Bank ügyfelei – a bank szerint átmeneti technikai okok miatt egyes bankkártyás tranzakciók összegei duplán kerültek foglalásba (elhatárolásra), ez okozta az egyenlegekben azt az eltérést, amit az ügyfelek úgy érzékelhettek, mintha duplán vonták volna le tőlük a költéseiket. A bank hangsúlyozta, hogy a könyvelésben a helyes, egyszeri összegeket számolták el, illetve hogy azóta minden esetet sikerült tisztázniuk.

Július 9-én azt írták: „A szóban forgó, néhány napot érintő téves zároláson túl nem volt más olyan fennakadás, amely hatására az ügyfelek nem megfelelő egyenleget látnának.” Olvasóink azonban mást tapasztaltak.

Egy-két hónapja eltűnt egyenlegek

Egyikük azt írta, az ő egyenlege még május közepén „tűnt el”, és azóta sem állt helyre. Elmondása alapján a panaszára azóta sem kapott választ, vagyis nem tudja, mi lett a banki kivizsgálás eredménye. Másikuk egyenlege két lépésben, június elején „tűnt el”, illetve csökkent le – ő bő egy hónapra rá kapott ugyan választ a banktól a panaszára, de abból az derült ki számára, hogy a pénzintézet nem tudja, pontosan mi történt, vagyis miért tett panaszt az ügyfél. Azóta csak az egyik (a nagyobbik) eltűnt összeg került vissza az egyenlegébe – jegyezte meg.

A teljes cikket előfizetőink olvashatják el.
Már csatlakoztál hozzánk? Akkor a folytatáshoz!

Már előfizető vagyok,

Ajánlott videó

Olvasói sztorik