A Pénzcentrum Cashtag című csatornáján háromszoros olimpiai bajnokunk arról beszélt, hogy bár első éttermük megnyitása nem volt egyszerű, bízik a sikerben, szerinte ugyanis korábban nem volt olyan hely, ahol mindenmentes, „tiszta” ételt kínáltak, megfizethető áron. Saját korábbi tapasztalatai alapján Hosszú Katinka vendégekként eredetileg az élsportolókra számított, de a megnyitás óta rengeteg ételérzékeny keresi fel őket.
Mint mondta, az óriási előnyt jelent, hogy ismert, kiépített social csatornái vannak, reklámra szinte nem is kellett költeni. Hosszú Katinka szerint bár személye is sokakat bevonz, ami hozzájárult a gyors növekedésükhöz számukra is nehézséget okoznak az energiaköltségek, hogy durván elszálltak nyár óta az általuk használt alapanyok árai, amelyek még jelenleg is ingadoznak, a piac kiszámíthatatlan. Az étterem eredetileg 2490 forintért adta a menüt, amelynek árát 3290 forintra kellett emelni.
Hosszú Katinka szerint idén még nem lesznek nyereségesek, de a működési költségeiket már tudják fedezni, és hogy tovább tudjanak lépni, már több értékesítési csatornán is elindultak. Hosszú távú terveik vannak, folyamatosan keresnek befektetőket, és a közeljövőben vidéken is szeretnének nyitni újabb és újabb egységeket, saját készítésű termékeiket pedig nagykereskedelmi forgalomban is el tudja képzelni.
Szeretném, ha 5 év múlva, már legalább 5-10 Kool lenne országszerte, de szeretnék idővel külföld felé is terjeszkedni
– tette hozzá a sportolónő.