Gazdaság

Eddigi formájában megszűnik az Aldi reklámújsága, így spórol a lánc

24Hu
24Hu
Az Aldi Magyarország hetente megjelenő, 40-48 oldalas szórólapja januártól kizárólag online formában lesz elérhető a weboldalon és az applikációban, a papíralapú szórólapból a vállalat egy kétoldalas kivonatot fog országos szinten terjeszteni – adta hírül az áruházlánc.

Az Aldi Magyarország 2023 januárjától megszűnteti a megszokott papíralapú szórólap gyártása és terjesztése, az aktuális akciókat bemutató szórólap ugyanakkor online formában változatlan terjedelemben elérhető marad a vállalat honlapján, és mobiltelefonos applikációjában. Papíralapon egy kisebb méretű, mindössze kétoldalas, az aktuális akciók kivonatát bemutató flyert fog országosan terjeszteni a vállalat. A lapon elhelyezett QR-kód segítségével a vásárlók az összes aktuális ajánlatot tartalmazó online szórólapot is bármikor elérhetik.

Az áruházlánc intézkedésének köszönhetően éves szinten közel 5000 tonna papírhulladékkal kevesebb keletkezik majd, és az így megtakarított alapanyag, valamint a nagy terjedelmű szórólap előállításának és szállításának megszűnéséből származó karbonlábnyom-csökkenés nem csupán a fenntarthatóságot támogatja, hanem alacsonyabb működési költséget is jelent az Aldi számára. Az online szórólap és a kétoldalas flyer önmagában 60 százalékkal alacsonyabb környezetterheléssel jár majd. Ez a megtakarítás továbbá lehetőséget biztosít a vállalatnak az áremelkedés fékezésére, illetve a munkatársak bérének további növelésére – olvasható a közleményben.

Az Aldi vásárlói számára mára általánossá vált az online szórólap használata, egyrészt a kutatások szerint már a vásárlók közel kétharmada az online tájékozódást preferálja a papíralapúval szemben, másrészt az elmúlt hónapokban a látogatók több mint 70 százaléka kifejezetten az online szórólap miatt érkezett az Aldi weboldalára – indokolták.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik