Kummer János / 24.hu
Gazdaság

Nem érhető el a NAV adózási ügyeket kezelő telefonos szolgáltatása

Hétfő reggel óta nem érhető el a NAV Ügyfél Contact Centere (ÜCC), amelyen adózási ügyeket lehetett intézni – írta a Magyar Könyvelők Országos Egyesülete a weboldalán. A 1819-es számot hívva a rendszer nem is kapcsolja az ÜCC-t, vagy a beazonosítás után közli, hogy a „hívását nem tudjuk fogadni”.

Úgy tudjuk, műszaki probléma adódott, és már vizsgálják. Kérdeztük a NAV-ot is, mikorra várható a helyreállítás – amint válaszolnak, frissítjük cikkünk.

Frissítünk!

13.03.-kor érkezett a NAV válasza: A NAV által meghirdetett hétvégi hálózati karbantartás utáni hibát 10 óra 10 percre elhárítottuk.

Az MKOE emlékeztet rá, hogy a NAV javaslatára a Pénzügyminisztérium szüntette meg azt a korábbi lehetőséget, hogy minden adóigazgatóságra lehessen azonosított módon telefonálni, így 2021-től Csongrád, Baranya és Fejér megyében fogadják az ügyintézők a hívásokat. A könyvelőegyesület szerint az ÜCC színvonala a változtatás óta jelentősen romlott.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.