Új vezérigazgatót, valamint pénzügyi, marketing és vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyetteseket neveztek ki a Telenor Magyarországnál.
A Telenor Magyarország pénteki közleménye szerint az új vezérigazgató Jan Hanuš, a Telenor-csoport kelet-európai üzletágát megvásárló PPF Csoport telekommunikációs részlegének vezetője. A vállalat új irányítója – mint írták – további növekedést vár és bízik a PPF régiós befektetéseinek sikerében. Jan Hanuš korábban élelmiszeripari cégeket vezetett, 2011-2012-ben a győri Ceres Sütő Zrt. ügyvezető igazgatói és elnökhelyettesi pozícióját is betöltötte.
Az új pénzügyi vezérigazgató-helyettes Martin Oravec, aki az Ernst&Young és a Deloitte, majd a cseh O2 munkatársaként szerzett pénzügyi és telekommunikációs tapasztalatokat. A marketing vezérigazgató-helyettesi feladatokat Mohamed ElSayad, a Magyar Telekom egykori lakossági marketingigazgatója látja el. A Telenor korábbi stratégiai tanácsadója, Drozdy Győző a vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettesként dolgozik tovább.
A cseh PPF-csoport kedden jelentette be, hogy lezárult a Telenor közép-kelet-európai távközlési leányvállalatainak felvásárlása, miután megszerezték szükséges jóváhagyásokat és befejeződtek az engedélyeztetési folyamatok. A vállalat ezzel megszerezte az irányítást a Telenor magyarországi, bulgáriai, montenegrói és szerbiai leányvállalatai felett, amelyeket 2,8 milliárd euróért vásárolt meg. A négy közép-kelet-európai országban 2017 végén a Telenor több mint 9 millió ügyfelet szolgált ki és csaknem 3500 alkalmazottat foglalkoztatott. (MTI)