Gazdaság

A 2rule szárnyalna, lecsapna az utcai ruházatra is

A vezérigazgató szerint az új márka lehet a könnyűipar feltámadásának szimbóluma.

A Magyar Időknek a Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója azt mondja, a 2rule (turul) a magyar könnyűipar feltámadásának szimbóluma lehet. Kővári Ágnes a kormánylapban visszautasít minden vádat, rágalmat, ferdítést. Szerinte, az új márka logója sem végleges, az ugyanilyen néven forgalmazó nigériai cég pedig már régen megszűnt.

Képtelenebbnél képtelenebb állításokkal találkoztunk azért, mert Mészáros Lőrinc cége a többségi tulajdonosa közösen alapított társaságunknak.

Kővári Ágnes szerint a magyar sportvilág évek óta milliárdokat fizet nagy külföldi sportszergyártóknak, ezért a 2rule először a  csapatsportokban lépne piacra, később utcai ruházatot is gyártana.

Mészáros Lőrincet főleg ennek munkahelyteremtő hatása, a ruházati és textilipar feltámasztásának lehetősége győzte meg.

A vezérigazgató cáfolta, hogy a cégnek bármi köze lenne Szélesi Zoltánhoz, az U17-es válogatott szövetségi kapitányához.

Ő két éve nem része az életünknek, a céghez és a márkához semmi köze nincsen. Egyedülálló édesanyaként a munkám iránti elhivatottság és az értékteremtés motivál a 2rule létrehozásában, amihez befektetőt kerestem.

Kővári Ágnes örülne, ha a labdarúgó-szövetség kétmilliárd forintos, hivatalos mezekre vonatkozó pályázatát teljesíthetnék, de úgy véli, a cég sokáig még elindulni sem tud egy ilyen pályázaton, még csak a tervezés fázisában vannak.

A vezérigazgató nemzetközi példák egész sorát hozza arra, mely nemzet sportolói lépnek saját márkájú ruhában pályára. Mivel hazánkban húsz éve nincs textilgyártás, hosszabb távon egy újrahasznosító folyamatot szeretnének megvalósítani, és bizonyos szinten újjáéleszteni a könnyűipart.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik