Gazdaság
erzsébet-utalvány (erzsébet utalvány, )

Súlyos milliárdokat költöttek az Erzsébet-utalvány reklámozására

24.hu
24.hu

2018. 05. 10. 09:35

Korábban a témában:

2013 óta próbálta kinyomozni az Átlátszó.hu, hogy mennyit költött az állami tulajdonú Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. az utalványok reklámozására, de a titkolt információt csak hosszas bíróságra mászkálás után, egy feljelentéssel is megfejelve sikerült nekik kiimádkozniuk.

Így most már nem titok: 2010 eleje és 2016 vége között legalább nettó 6,2 milliárd forintot költött az állami tulajdonú cég az Erzsébet-utalvány reklámozására.

Évekre lebontva pedig így néztek ki a költések:

  • 2011-ben 187,5 millió,
  • 2012-ben 1,1 milliárd,
  • 2013-ban 1,2 milliárd,
  • 2014-ben 198,5 millió,
  • 2015-ben 976 millió,
  • 2016-ban pedig 2,5 milliárd forintot.

A szerződések alapján megnézték azt is, hogy mely médiákban mennyiért hirdették Bözsit. (Itt megjegyzik, hogy a kimutatás nem teljes, mert sok szerződéshez nem írtak árat, illetve csak havidíj szerepelt.) Íme a dobogósok:

  • ATV, 1,7 milliárd,
  • ECHO TV, 1,3 milliárd,
  • Magyar Idők, 995 millió forint.

Ha kíváncsi, mennyit zsebelt be mondjuk a Habony-média, akkor katt!

Kiemelt kép: MTI / Soós Lajos

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

AACHEN, GERMANY - JANUARY 22: German Chancellor Angela Merkel and French President Emmanuel Macron sign the Aachen Treaty on January 22, 2019 in Aachen, Germany. The treaty is meant to deepen cooperation between the countries as a means to also strengthen the European Union. It comes 56 years to the day after then German Chancellor Konrad Adenauer und French President Charles de Gaulle signed the Elysee Treaty, or Joint Declaration of Franco-German Friendship. (Photo by Sascha Schuermann/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.