Gazdaság
erzsébet-utalvány (erzsébet utalvány, )

Súlyos milliárdokat költöttek az Erzsébet-utalvány reklámozására

24.hu
24.hu

2018. 05. 10. 09:35

Korábban a témában:

2013 óta próbálta kinyomozni az Átlátszó.hu, hogy mennyit költött az állami tulajdonú Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. az utalványok reklámozására, de a titkolt információt csak hosszas bíróságra mászkálás után, egy feljelentéssel is megfejelve sikerült nekik kiimádkozniuk.

Így most már nem titok: 2010 eleje és 2016 vége között legalább nettó 6,2 milliárd forintot költött az állami tulajdonú cég az Erzsébet-utalvány reklámozására.

Évekre lebontva pedig így néztek ki a költések:

  • 2011-ben 187,5 millió,
  • 2012-ben 1,1 milliárd,
  • 2013-ban 1,2 milliárd,
  • 2014-ben 198,5 millió,
  • 2015-ben 976 millió,
  • 2016-ban pedig 2,5 milliárd forintot.

A szerződések alapján megnézték azt is, hogy mely médiákban mennyiért hirdették Bözsit. (Itt megjegyzik, hogy a kimutatás nem teljes, mert sok szerződéshez nem írtak árat, illetve csak havidíj szerepelt.) Íme a dobogósok:

  • ATV, 1,7 milliárd,
  • ECHO TV, 1,3 milliárd,
  • Magyar Idők, 995 millió forint.

Ha kíváncsi, mennyit zsebelt be mondjuk a Habony-média, akkor katt!

Kiemelt kép: MTI / Soós Lajos

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Budapest, 2015. október 19.
Áder János köztársasági elnök (j) október 17-i hatállyal a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszterré nevezi ki Rogán Antalt a Sándor-palota Tükörtermében 2015. október 19-én. Középen Orbán Viktor miniszterelnök, Haszonicsné Ádám Mária, a Köztársasági Elnöki Hivatal (KEH) főigazgatója, Altorjai Anita, a KEH Sajtóigazgatóságának igazgatója, Gróh Gáspár, a KEH Társadalmi Kapcsolatok Igazgatóságának vezetője és Szadai Károly, a KEH főtanácsosa (j-b).
MTI Fotó: Bruzák Noémi
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.