Jeff Holden a Web Summit elnevezésű lisszaboni technológiai konferencián ismertette az Elevate nevű projekt terveit. A cég egy rövid videót is bemutatott, amelyben egy dolgozó édesanya az Uber alkalmazáson keresztül rendel egy fuvart, majd felmegy a szomszédos épület tetején lévő “légikikötőbe” és beszáll a repülő taxiba. A helikopter és egy repülőgép hibridjének tűnő jármű egy másik légikikötőbe szállítja a nőt, ahol aztán átszáll egy hagyományos Uber taxiba és végül a napi szintű ingázás kellemetlenségeit kiküszöbölve érkezik haza a gyerekeihez.
Az Uber szerint a Los Angeles-i nemzetközi repülőtér és a Staples Center sportcsarnok közötti másfél órás autóutat kevesebb mint 30 perc alatt lehetne megtenni a repülő- és a hagyományos autók kombinációjával. Holden szerint ráadásul olcsóbb is lenne az Uberrel repülni, mint saját autóval utazni. A cég számításai szerint a jövőbeli UberAir ugyanolyan árban lenne, mint a hagyományos Ubernél olcsóbb UberX-szolgáltatás.
Az Uber 2020-ban kezdi meg az elektromos repülő taxik tesztelését Los Angelesben, a texasi Dallas-Fort Worth környékén és az Egyesült Arab Emírségekben lévő Dubajban.
A Facebookon is közzétett beszédében Holden elmondta, hogy a cég az amerikai űrkutatási hivatallal (NASA) írt alá megállapodást egy új légiközlekedés-ellenőrzési rendszer kidolgozásáról, amely lehetővé tenné az alacsonyan és a tervek szerint pilóta nélkül repülő járművek koordinálását. Hozzátette, hogy az Amerikai Egyesült Államok Légierejével és a Szövetségi Repülésügyi Hivatallal (FAA) is terveznek együttműködést.