Gazdaság
call center (call center)

A bankok könnyebben találnak vezérigazgatót, mint call centerest

24.hu
24.hu

2017. 09. 15. 11:30

Korábban a témában:

Több hazai bank is nehezen talál call centereseket – írta az Index.

A szerző egy bankártól azt hallotta pl., hogy

vezérigazgatót, fiókvezetőt könnyen tudnánk felvenni, de a call centeresekkel bajban vagyunk.

A bankoknak ugyanakkor nagyon fontos, hogy jó minőségű és gyors contact centereket működtessenek, hiszen nagyon sok pénz múlhat egy lassú kártya-letiltáson, vagy akár egy rosszul végrehajtott átutalási tranzakción.

A nyolc nagybankot kérdezték, náluk mennyire nehéz fenntartani a megfelelő telefonos szolgáltatást. Bár a hivatalos válaszokban mindenki igyekezett optimistának, vagy legalábbis visszafogottnak mutatkozni a szolgáltatási szint fenntartásával kapcsolatban, azért azt többen elmesélték, hogy a kevés munkaerővel nehéz megfelelően lefedni a feladatokat.

A cikk szerint a lakossági bankok átcsoportosításokkal, az éjszakai szolgáltatások szűkítésével, vagy éppen a call centerek vidékre helyezésével védekeznek.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Robin Williams during "One Hour Photo" Press Conference with Robin Williams and Michael Vartan at Park Hyatt Hotel in Century City, California, United States. (Photo by Vera Anderson/WireImage)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.